maandag 26 november 2012

's morgens heel vroeg...

Jeetje, wat vroeg. Normaal om deze tijd draai ik me nog eens om (7.00 uur...!)

Maar we hadden gisteren een uitje van het werk en omdat manlief en ik bij dezelfde baas werken betekend dit altijd oppas. Broer en zoon kwamen op dochter passen en dat was dus voor iedereen feest want dan blijven ze slapen.
Chipsjes op tafel en dan maar keten met papa/oom...

We moesten alleen wel heel vroeg opstaan dus, want broer moest zoon weer terug naar z'n mama brengen!

Gezellig hoor! Twee van die "ochtendhumeurige" koppies op de bank voor de tv ! ;o))

Maar... wat doe je dan als je toch al wakker bent?
Tja.. lekker met een kopje thee ff een rondje bloggen! En als de computer dan toch aan is, kan er ook wel een heel kort blogje uit het toetsenbord rollen!
Even nadenken over de komende week...

Deze week heb ik gelukkig helemaal geen avonduitjes op de kalender staan. Vorige week was dat wel anders, toen had ik echt iedere avond iets, behalve maandag en zaterdag. En hoewel dat allemaal leuke dingen waren, breekt me dat dan toch op.
Deze week alleen werken en dat betekend extra tijd om te hobby-en!

Ik kan niet wachten tot vanavond!

Groetjes, Plien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten