woensdag 21 november 2012

Al bezig met Kerst

Dit jaar doe ik erg mijn best om de quiltjes waar ik vorig jaar al aan begonnen ben toch af te krijgen. Vóór Kerst!
Wij zijn echt nog heel erg van de Sint en vooral mijn dochter(tje) vindt deze tijd geweldig!
Het grote geheim leeft weer helemaal en dat is heerlijk. We gaan er dan ook helemaal in op.

Dit weekend kwam hij weer in het land en dus zaten we voor de buis. En zagen we tot onze grote schrik de pieten per ongeluk geld uitdelen ipv pepernoten! Al het geld dat Sint meegenomen had om kadootjes te kopen... oi... als dat nog maar goedkomt.
Sint zei ook dat die zaterdagavond alle kindjes hun schoen mochten zetten en dus stonden er hier ook drie schoentjes voor de deur. Drie ja, want ons kind vond dat "echt iedereen hoor mam" zijn of haar schoen moest zetten. Dus op een stoeltje, zodat het goed te zien was en dat ons hondebeest er niet makkelijk bij kon stonden keurig onze schoenen, een bakje water en een stuk wortel voor het paard en voor Piet een pilsje (al vanaf het begin traditie bij ons, een pilsje voor pietje...LOL)

En gelukkig zat er 's ochtends wat in de schoen, voor ieder een lekkere chocolade letter. Er lag ook een klein zakje met pepernoten. Zo slim hè, van die pieten... pepernoten in een zakje, zodat hondebeest en poezemonster er niet bij konden!

't Pilsje was op, natuurlijk... *Ü*

Maareh, het Kerstproject... zie hier:


















Leuk toch? nog een paar avondjes en dan kan de bies erom heen. Dat vind ik altijd het allermoeilijkste, gek hè? Toch eens gaan kijken of ik daar niet eens hulp bij kan krijgen, een workshop ofzo...

Liefs, Plien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten