woensdag 14 november 2012

Update ziekenboeg

Hier alles weer oké hoor. Bijna oké tenminste.

Dochterlief hoest helemaal niet meer. Ik snif en snuf eigenlijk ook niet meer.
De enige echte zieke is hubbie... Zijn been is wel al wat verbeterd, maar het gaat langzaam... heel langzaam.

Op quiltgebied gebeurt er een hoop! Ik heb een paar kerstdingetjes van vorig jaar nu verwerkt in een klein quiltje. Dat ben ik nu aan het quilten... het wordt prachtig!

Niet te geloven trouwens dat het al weer bijna kerstmis is. Ongelofelijk, wat vliegt de tijd. Nog ff en dan is het al 2013... Hebben jullie dat nou ook? Dat je zo tegen het eind van het jaar een beetje melancholisch wordt? Een beetje gaat zitten mijmeren over alles wat er gebeurd is en zo. Bij mij begint dat altijd al vroeg ;o) Daar ben ik me van bewust hoor! en ik weet uit ervaring dat dit nu alleen maar erger wordt LOL

 Nee, deze tijd van het jaar vind ik heerlijk en tegelijkertijd ook een beetje moeilijk.

Ik geniet van het gezellige. Vroeg donker buiten, kaarsjes aan, grappige kleine lichtpuntjes door de hele kamer (beloofd, ik maak volgende keer een paar fotootjes.. ). Lekkere luchten buiten, heerlijk, de geur van de herfst!
Ook qua kleding vind ik dit een fijn seizoen. Laagjes, zwart met een accentkleur, sjaals, laarsjes... ik ga los!

Deze maand en de komende maand staan toch ook altijd wel een klein beetje in het teken van mama en haar laatste weken. Dit jaar schrijnt het minder dan vorig jaar, maar toch dwalen mijn gedachten zo geregeld af naar deze tijd twee jaar terug. Vrij normaal denk ik...

Kortom... beetje mijmeren... lekker dikke sokken aan, theetje en een handwerkje...

Ja, het genieten overheerst!

Liefs, Plien

Oja, heerlijk ook, het hele Sinterklaas-gedoe! Dochter is nu 8 jaar en zit er nog helemaal in. Iedere dag Slot Marsepeinstein, het sinterklaasjournaal, zaterdag de intocht, taai taai, pepernoten en dan zo'n heerlijk snoetje, vol verwachting op de bank, dicht tegen me aan....

GENIETEN... ik zei het al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten