woensdag 7 december 2011

huisjes en give away.

Tja, ook ik ben helemaal om en heb me (natuurlijk!) aangemeld voor de huisjes van 2012. Ik ben stiekum al wat stofjes uit aan het zoeken en klaar aan het leggen en aan het fantaseren over hoe en wat. Ik ben nog niet eerder zo'n uitdaging aangegaan, maar ik ben benieuwd!
Ik ben alleen al weer een avond of twee aan het puzzelen hoe ik de foto van de huisjes in mijn blog krijg... het lukt me maar niet! Heb zojuist een noodkreet bij Inge achter gelaten.... HELLUP!!

En over Inge gesproken.... Zij geeft mooie dingen weg! Even vlug gaan kijken want het is zeer zeker de moeite waard. Prachtige patroontjes...oooohhh...

Hier stormt het inmiddels behoorlijk! Jeetje... wat een wind. Af en toe wordt het helemaal donker, zo donker dat de lamp aan moet.
Geeft niets... heerlijk handwerkweer! Mijn dochtertje zit lekker tegenover me te spelen met de kadootjes van de sint en ik ben op mijn mooie machientje een kerst-kaart-ophang-quilt aan het maken die ik gezien heb bij Anja (blog van 1 december).
Momenten van genieten dus....

Liefs Plien

2 opmerkingen:

  1. Yeah...... het is je gelukt. Het fotootje staat er. Goed gedaan, Plien!
    Klinkt gezellig daar bij jou. Een lieve, spelende dochter en een mama die lekker zit te naaien, terwijl het buiten stormt en regent. Meer heeft een mens toch niet nodig om blij van te worden, wat jij!

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ook mee doet met het bouwen van huisjes.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen