dinsdag 27 december 2011

dilemma's

Ai ai ai... wat zorgen de huisjes voor een hoop dilemma's! Bij jullie ook?

Ik ben nu met de eerste bezig, gewoon om te proberen of het te doen is, een huis per avond. En ik denk het wel. Als ik dan tenminste het dubben over welke stofjes ik zal nemen en het aftekenen en knippen niet meetel...

Ik wil eigenlijk een overwegend blauwe huisjesquilt. Simpelweg omdat ik a) nog geen blauwe quilt heb en b) blauw mijn absolute lievelingskleur is. Niet zo moeilijk zou je denken. Ik heb heel veel blauwe stofjes. Ik heb bedacht dat ik de lucht roomwit ga maken en dus zou ik kunnen beginnen....

Nou niet dus.

Want wat doe ik met de sashings? En de hoekpuntjes (die worden rood overigens...) ? En zou heel misschien een "echte" scrapquilt met allerlei kleurtjes dan toch leuker zijn? Of toch blauw met af en toen een ander huisje ertussen?

Dilemma's.... keuzes.... ik denk nog lekker even verder!

En nu snel terug naar het dak!

Liefs, Plien

1 opmerking:

  1. Hallo Plien,
    Twijfel gerust nog even door, dan wacht ik rustig op de eerste foto van je eerste huisje !!

    BeantwoordenVerwijderen