zondag 8 januari 2012

achterstand....

Hallo!

Allereerst even vanaf hier voor iedereen de beste wensen voor in dit nieuwe jaar (dat al niet zo heel erg nieuw meer is!)

Vandaag heb ik eens rondgekeken naar huisjes... Wat grappig dat ieder er zijn eigen draai aan weet te geven! En wat een prachtige bouwwerkjes heb ik al gezien!

Hier gaat het bouwen langzaam, maar toch wel voorspoedig. Ik ben bang dat de kleinkinderen van Inge mijn bouwsels maar heel saai vinden... Ga maar eens bij haar kijken wat zij voor prachthuizen fabriceren!
Mijn huizen zijn in een kleur. Ik heb een mengsel geprobeerd, maar wat bij een ander heel mooi is, lukt bij mij dan weer net niet. Ik ben daar ook zo raar in, durf niet goed van die wilde combinaties te maken. Ik ben daar een beetje raar in. Ik zal bijvoorbeeld ook niets snel grijze schoenen aandoen als ik verder niets grijs aan heb (ja lach maar, ik vind dat zelf ook altijd raar, maar tja, iedere gek z'n gebrek toch...?)

Morgen of overmorgen foto's. Ik ben nu heel hard aan het werk om de achterstand in te halen. Het is nu 8 januari, dus zou ik bezig moeten zijn aan mijn 8ste huisje.... helaas.. Ik heb huisje 4 nu af. 5.6 en 7 liggen getekend en wel in de doos.
Tot mijn verdediging moet /wil ik er wel bij zeggen dat ik ze meteen aan elkaar maak... Ik ken mijzelf. Anders heb ik strakkies 366 huisjes en geen zin meer om ze allemaal aan elkaar te maken....

Wordt vervolgt en iedereen succes met bouwen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten