zaterdag 5 januari 2013

Hellup!

Hellup!! een noodkreet van Plien!

Pfffff. ik loop helemaal vast!

Hebben jullie bij haar al het idee voor dit jaar gezien? Iedere blogger die meedoet stuurt haar (of zijn) favoriete blok in. Afmeting 15 bij 15 cm en dan publiceert zij iedere donderdag een nieuw blok.

Afgelopen donderdag stond daar het eerste blok en ik was direct om. Deze uitdaging wil ik pèrcé aangaan. De huisjes vorig jaar waren helaas bij mij niet succesvol, zeker ook door de omstandigheden. Maar 1x per week een blok, dat moet lukken!

Alleen... het lukt me niet! Het is een mariners compass (schrijf ik dat goed??). Die wilde ik zoiezo al een hele tijd proberen. Ik kan thuis niet printen, dus ik ben zelf gaan tekenen met een lineaal, geo-driehoek en een passer en het patroon is niet het probleem. Ik krijg het %&*%^)*& ding niet in elkaar!
Wat ik ook probeer! Ik ben nu al drie keer opnieuw begonnen. Ik heb het hele patroon zelfs overgenomen op een stukje dun linnen en ik denk, dan naai ik daar net zoals bij de log cabin gewoon stukjes stof op. Maar ook dat lukt niet!

Hellup dus!!

Hoe pakken jullie dat blok nu aan? Hebben jullie tips voor me??

HELLUP!!!!

Plien


Oja, volgens mij mag het volgens de etikette tot en met 6 januari... Voor allemaal een heel goed, gezond en gelukkig 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten