maandag 5 november 2012

zwak, ziek en zielig...

.. Nee, ik niet! maar ik ben dan ook zo'n beetje de enige hier in huis.

Manlief is nu al 11 dagen geveld door wondroos aan zijn been. En vandaag zijn we er zelfs voor naar het ziekenhuis geweest, de huisarts wist ook niet meer wat hij ermee aan moest.
Eerlijk is eerlijk, zo erg als nu heeft hij het nog niet eerder gehad en ik heb me de afgelopen dagen dan ook echt wel heel erg ongerust gemaakt. Nog wel, alleen weet ik nu heel zeker dat hij in goede handen is. Hij mag zich namelijk de komende tijd twee keer per week melden op de verbandkamer van het ziekenhuis om zijn been uit- en in te laten pakken!

Maar hij is er nu al ruim anderhalve week ziek van en we weten het allemaal... mannen die ziek zijn.....

:o)

Nee hoor, hij houdt zich kranig....

Dan is dochterlief al een paar dagen aan het kwakkelen. Niet echt ziek, maar ook niet 100% fit. Flink hoesten en proesten, zoals 3/4 van de kinderen op dit moment...
Hoestdrankje, aai over haar bolletje en een dikke knuf en mijn meiske komt gelukkig de dag ook wel door. Morgen heeft ze een studiedag, dus lekker helemaal niets hoeven... een hele dag lang. HEERLIJK !

En dan ons hondebeest. Ze is al 11 jaar en dus een dametje op leeftijd. Ook niet helemaal fit. Ze ligt maar een beetje zielig te wezen in een hoekje van de bank en hoeft zelfs geen koekje! Echt zielig dus ;o)

En ik... heb nergens last van. Nou ja... nergens...?
Ik snif en snuf en haal iedere drie minuten mijn neus op. Maar ziek? Echt nie!

Groetjes, Plien

1 opmerking:

  1. Wow wat een ziekenboeg. Ik hoop dat je huisgenoten snel weer opknappen want je zult het er flink druk mee hebben.

    BeantwoordenVerwijderen