dinsdag 6 november 2012

Ziekenboeg...

Alles gaat hier de goede kant op hoor! Dochterlief hoest al minder en mijn gesnuf en gesnif wordt niet erger (en dit is makkelijk te hebben, dus ik overleef het wel!)

Mannetje hangt nog altijd ziek rond. Sjokt wat van de bank naar de computer, naar bed en dan weer naar de bank, maar dat mag als je ziek bent, toch?

Hondje is oud en sukkelig... maar even afwachten...
We hebben altijd een yorkshire terrier gehad. Helaas is zij in 2010 doodgegaan op de prachtige leeftijd van 12 en een half. Die we nu hebben is altijd van mama geweest, ik heb haar eigenlijk een beetje "ge-orven"....
Zij is van 2001 dus inmiddels ook al 11 jaar oud. Echt even afwachten dus wat ze doet.


Hier liggen ze lekker op mama's deken... ons poezenmonster (want ohohoh wat een stouterd ;o)) en ons hondebeest...

Verder heb ik nog een mooike... voor in mijn quilt. Deze heb ik gemaakt voor mijn buuv en mij. Je hebt al eerder iets over haar kunnen lezen in een ouder blogje. Maar wij kleppen en kakelen en kletsen heel wat af! En dus moet dat in mijn quilt, toch?


En dan als laatste een foto van mijn allereerste patch- en quiltpoging. Een jaar of 4 geleden ben ik hiermee begonnen. Van oude overhemden van mijn man. Het is bij deze losse lapjes gebleven, ik weet niet eens waar ze zijn nu... maar het "moeilijkere werk" lokte...

Ik wilde 'm wel effe delen met jullie!


Nou, rest mij niets anders meer dan iedereen een fijne avond te wensen! Enneh... Inge, welkom terug! 

Groetjes, Plien

Oja, Yvon... ik heb het geprobeerd met een kabeltje en mijn fototoestel maar helaas werk het niet ;o( 
Toch bedankt voor de tip!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten