dinsdag 18 oktober 2011

Pffff wat een werk!

Tjonge jonge... waar ben ik aan begonnen! Lang heb ik lopen twijfelen, maar nu moet het er toch maar van komen. Ik ga een blog bijhouden! Echt bijhouden en ik heb (vind ik ) een heel goede reden. Ik wil namelijk gaan beginnen aan de Life is Beautiful, vanaf nu mijn LIB. Al tijden ben ik op zoek naar het patroon. Overal liet ik vragen achter en soms mailde ik (heel brutaal... ) iemand waarvan ik het blog las om te vragen of zij misschien wist waar... enzovoort. En ein-de-lijk kan ik nu beginnen dankzij haar (Klik... ben erg benieuwd of het werkt!). Als je dit leest Inge, kei-bedankt!!

Zoals gemeld, ik mailde haar en kreeg een mailtje terug en na nog wat heen en weer gemail lag er vandaag dit op de mat:


Of ja... eerlijk is eerlijk... op de tafel!
Helemaal geweldig. Ik heb de bladzijden al bijna helemaal stuk geknuffeld! De LIB is zo mooi... en omdat ik nu wel weer toe ben aan nieuwe mooie dingen kan ik niet wachten voor ik kan beginnen.

Maar zoals bij meerdere quiltsters... helaas moet 'ie nog heeeeeel even wachten! Eerst moet ik nog deze afmaken:


De tweede is bijna af en de derde en vierde liggen klaar om getekend te worden. Maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten!
Morgen ben ik vrij en dan ga ik maar eens kijken of ik genoeg lapjes kan vinden en wie weet moet ik nog wel even wat bij gaan kopen (oei wat een straf! )

Maar ik wilde eerst een begin maken met mijn blog! Ik lees er een heel aantal mee en geniet daar erg van (hoewel ik echt een beetje een stille genieter ben... iemand heeft lezers zoals ik wel eens "lurkers" genoemd en dat past wel vind ik).
Pas was ik helemaal de weg kwijt, met alle migratie-problemen. Ik was zo blij dat ik jullie weer vond op Blogger... Nu ga ik dus meedoen. Maar wat een werk, zo'n blog. Voor een patchwork-patroontje uitknobbelen draai ik mijn hand niet om, maar al die mogelijkheden en instellingen en kleurtjes en..... hoe zou het eruit gaan zien als ik op "bericht publiceren" klik....

Ik ga klikken en dan lekker nog wat werken aan de kerststicherietjes van sew happy. Tot snel weer....


Plien

1 opmerking:

  1. Meissie, het is je gelukt! Goed gedaan, hoor. En gewoon dingen blijven proberen. Komt wel goed hier.
    En nogmaals: geen dank, je hebt het patroon van mij over kunnen nemen (gekocht) omdat ik het niet meer nodig heb. Veel plezier ermee.
    Ik ga je op Google Reader zetten zodat ik je blog bij kan houden.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen